En höst-uppdatering!

 

 

 

Hej på er där ute i det färggranna höstvädret! Här kommer en kort uppdatering över vad vi på Jibber pysslat med den senaste tiden.

 

Men först och främst så vill vi börja med att tacka för feedbacken som våra användare gett oss sedan vi släppte vår nya dashboard. Vi tar till oss all feedback vi får, diskuterar och prioriterar – allt för att ha en så stabil och användarvänlig tjänst som möjligt!

 

 

 

 

 

Vi har skapat en funktion som vi kallar för Gruppkanal. 

 

Gruppkanalen fungerar som ett internt kommunikationsrum där alla medarbetare med ett Jibber-konto kan chatta med varandra.

 

Tidigare så har våra användare enbart kunnat skriva direkt till varandra. Vi hoppas att man kommer tycka att den här funktionen är användbar och att den interna kommunikationen underlättas!

 

Vi planerar även att utveckla gruppkonversationer, så håll utkik efter det!

 

 

 

Det är nu möjligt att skicka filer! 

 

Nu kan man skicka filer – både besökare i Client Chat samt medarbetare från dashboarden och appen.

 

 

 

Nu kan man även se att någon läst ett meddelande. 

 

Vi förstår att det kan vara användbart att se olika meddelandens status, med andra ord om någon har läst ett meddelande som skickats. Därför har vi nu lagt till en liten indikation som visar om ett meddelande setts, och av vem.

 

 

 

 

Det händer grejer i appen! 

 

Vi uppdaterar kontinuerligt appen och lägger till nya funktioner. De senaste funktionerna vi har lagt till i appen är den nya Gruppkanalen och Snabbsvar! Vi fräschade även nyligen upp appens utseende.

 

Nu kan man också enklare stänga av pushnotiser i appen.

 

 

 

Här kommer en liten teaser på kommande funktioner som planeras släppas snart.

 

 

Formulär och autorespons är snart här! 

 

Snart lanserar vi olika typer av användarformulär där man enklare kan identifiera och ta in uppgifter från besökare. Detta inkluderar även automatisk respons med ett email-fält för återkoppling när man inte hinner svara tillräckligt fort.

För verksamheter som önskar kommer det även gå att kräva vissa uppgifter innan en besökare ska kunna påbörja en chattkonversation.

 

 

Våra användare vill ha en statistik-sida

 

Flera användare har hört av sig och önskat en sida med mer utförlig information om trafik och besökare. Detta är på gång men vi vill gärna veta mer!

 

Har ni några specifika önskemål kring en statistik-sida? Vad hade ni velat se? Mejla oss på feedback@jibber.se !

 

 

/Jibber-teamet

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *