Här kommer nya funktioner!
Under de senaste veckorna har vi på Jibber jobbat flitigt med att utveckla ett gäng spännande nya funktioner till chatten. Vi hoppas att våra användare kommer ha stor nytta av dessa!
Så utan vidare väntan… Här är dem:
Autorespons
Det händer ibland att man sitter upptagen och därför inte kan svara omedelbart när en besökare skriver. Nu finns autorespons.
När en besökare inte fått svar inom en viss tid så dyker ett meddelande upp i chatten som ber denne att lämna sina kontaktuppgifter. Besökaren slipper då vänta på svar och ni kan återkomma så fort ni kan.
Användarformulär
Ibland vill företag ha mer information om en besökare innan en chattkonversation påbörjas. Vi har därför skapat en valbar funktion där ni kan kräva att era besökare fyller i vissa uppgifter, innan de kan börja skriva.
Man kan själv i dashboarden ställa in vilka uppgifter som önskas – namn, email, telefonnummer och/ eller kundnummer.
Offlineinställningar
Vi har samtidigt skapat ett offline-läge till chatten. När ni inte längre är online så kan ni ställa om chatten till formulär. Där ber ni besökarna att fylla i sina uppgifter så att ni kan återkomma vid ett senare tillfälle.
Hjälpsektion i dashboarden
Nu finns en hjälpsektion i vår dashboard som ni kan läsa om ni stöter på några problem. Ni hittar den även på https://www.jibber.se/help
Använder du inte Jibber? Du kan testa de nya funktionerna (och mycket mer!) gratis i 14 dagar, helt utan bindningstid här.
Sååå bra funktioner!
Detta kommer göra stor skillnad för våra kunder!
Tack!
Vad roligt att höra Marcus! Hoppas att funktionerna kommer till väl användning 🙂