Helpdesk

 

 

Hjälp dina besökare att hitta svar under lättnavigerade kategorier, samtidigt som din kundtjänst avlastas i största möjliga mån. Vår Helpdesk är helt integrerad med chatten och finns tillgänglig för besökarna dygnet runt, 7 dagar i veckan.

 

I Helpdesk kan du dela in frågor i olika kategorier baserat på område eller ämne, som exempelvis ”Erbjudanden”, ”Fakturafrågor” och ”Om oss”.

 

 

Under varje kategori finns sedan relaterade frågor som ofta förekommer eller som du anser vara särskilt relevanta för de som besöker din hemsida.

 

 

Du kan sedan skapa olika artikelsidor där du utförligt besvarar frågor eller berättar om delar av din verksamhet. Genom artiklarna har besökare en chans att finna informationen de söker själva, och därmed behöver de kanske inte kontakta dig i chatten.

 

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *