Statistik

 

 

När du använt dig av Jibber ett tag så är det naturligt att det dyker upp en del frågor. Hur många chattkonversationer har jag i genomsnitt? Missar jag många chattkonversationer? Får besökarna vänta länge innan de får ett svar?

 

För att besvara detta så har vi skapat Översiktssidan. Informationen som finns där kommer hjälpa dig att få en bättre överblick över interaktionen med dina hemsidebesökare.

 

 

Översiktssidan är det första du ser när du loggar in i dashboarden. Högst upp på sidan har vi samlat information som användare kan tycka är intressant, som exempelvis hur många medarbetare som är online för tillfället eller hur många besökare som befinner sig på hemsidan.

 

 

Här finns även någonting som kallas för responstid. Responstid är en funktion där du sätter ett mål inom vilken tid du strävar efter att besvara inkomna meddelanden i chatten.

 

 

 

Du kan även se hur aktiviteten i chatten ser ut. Vi har skapat ett enkelt sätt för dig att få en bild av hur många ärenden som hanteras. Det är möjligt att välja mellan att se den genomsnittliga chattaktiviteten per dag, vecka, månad och år.

 

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *